Friday 7 December 2012

Ruang kerja baru..

Alhamdulillah setelah beberapa bulan ni hanya online menggunakan note akhirnya dapat juga saya memiliki komputer peribadi untuk memudahkan kerja-kerja saya...menggunakan note memang best..boleh online bila-bila masa dan mana-mana je tapi penggunaan nya agak terhad..bukan tak boleh tapi leceh sikit la..maklumla handphone bukan komputer yang ade skrin besar n pelbagai fungsi kan..
So..inilah rupa die ruang kerja saya sekarang...dah ade mcm ni memang la senang tapi jadi masalah pula bila si kecil saya ni pun dah mula nak belajar menaip...nasib baik dia da tidur..dapatla saya ambil peluang untuk update blog ni sekejap..

Hari tu saya ada janji nak masukkan resepi tat telur kan..maafla ye..tak berkesempatan langsung nak menaip..in shaa Allah jap lagi saya update kat bahagian resepi ye...

No comments: