Wednesday 17 October 2012

Mula kerja di kumpulan baru

Selamat pagi dan salam ceria semua..
Akhirnya cuti panjang pun berakhir sudah..petang nanti saya
akan mula bertugas seperti biasa..yang tak biasanya pula adalah kawan2 baru dan suasana kerja yg mungkin berbeza sebab saya dah bertukar ke komuniti kerja yg baru..

Mulai dari hari ni..rutin keluarga kami akan berubah..dari jadual keje,off day,tido bangun,balik kampung,jalan2..memang totally change la..

Disebabkan belum dapat mencari pengasuh untuk menjaga anis..so anis terpaksala mengikut mama n papa ke ofis..di sana nt baru la kami akan "serah tugas"..hehehe..kami keje syif sebab tmpat keje kami beroperasi 24 jam..sebab tu la saya minta ditukarkan kumpulan atau tukar syif yang berasingan dgn Mr.Hubby..sebelum ni kitorang ni mcm couple kt tmpt keje..sentiasa bersama..tp demi puteri tersayang mama n papa berkorban..off day bersama pn jd kurang sehari..huhuhu..sedihnye..takpelah..janji puteri kesayangan mama membesar depan mata sendiri..

Ape yg penting sekarang adalah saya kenalah reset semua benda dalam kepala dan juga rutin kami yg baru ni..apepun..saya berdoa agar kami sekeluarga terutama si kecil mama ni akan cepat membiasakan diri dengan jadual baru ni..Semoga tindakan ni menjadi keputusan yg bijak dan berbaloi untuk masa depan puteri kam..insya-Allah..

No comments: