Friday 14 September 2012

Pengenalan

Salam sejahtera buat insan yang sudi singgah ke blog kosong saya ni..maafla sebab tak pernah share ape-ape sejak blog ni di buat..entahla,macam susah sangat nak luangkan masa untuk memulakan blog ni kan..sebenarnya sebelum ni saya tak ada sambungan internet yang tetap..cuma dapat online sekali-sekala je..di tambah pula sibuk bekerja dan menguruskan rumahtangga dan anak (baru sorang je pun..hihi..cam ramai je kan). InsyaAllah saya akan cuba kongsikan ape-ape je yg saya rasakan menarik di sini nanti..idea banyak sangat tp masa dan kesempatan yg mengekang sebenarnya..lgpun si kecik saya ni pantang nampak mama dia mengadap pc..die pun same la nk blogging jugak...budak tengah nak belajar macam-macam...itulah dia...permata hati saya Anis Qistina yang tak kenal erti penat...

No comments: